Csomagszállítás
Kiszállítás feltételei, átvételi lehetőségek
A Szolgáltató biztosítja a megrendelt termék megfelelő csomagolását, és a kísérő dokumentumok elküldését.
A Webáruházban leadott rendelések kiszállítása a GLS és az MPL futárszolgálattal történik az online rendelés során a Vásárló által megadott címre. A csomag biztosított küldeményként kerül feladásra.
A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan címet megadni (munkahely címe), ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket. Amennyiben a Vásárló munkahelyének címére kéri a szállítást, feltétlenül gondoskodj róla, hogy tudjanak a csomag érkezéséről és legyen valaki, aki azt át tudja venni (pl.: portás stb.), valamint rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel.
A küldeményről, annak feladásakor a Szolgáltató elküldi a Vásárló részére email – ben a csomag ragszámát, aminek segítségével lekövetheti csomagja útját pl. a GLS futárszolgálat weboldalának speciális Csomagkeresés nyomkövető részén.
Ha az első kiszállításkor a futár nem találja a Vásárlót az általa megadott szállítási címen, akkor egy értesítőt hagy a postaládádban, vagy az ajtón a telefonszámával. A következő napon a csomag újra kiszállításra kerül, ill. a Vásárlónak lehetősége van a futárral az értesítőn megadott telefonszámon másik időpont egyeztetésre.
A futárszolgálat összesen három kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 3. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt tovább értékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben a meghirdetett szállítási költséget köteles megfizetni a Szolgáltató részére abban az esetben is, ha törzsvásárlóként az ingyen szállítást választotta.
Kiszállítás költsége
A Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Webáruház erre szolgáló felületein.
A Szolgáltató a szállítást kizárólag magyarországi címre vállalja.
A csomagszállítási díj szolgáltatótól függően: 1 190 Ft - 1 490 Ft
Minden törzsvásárlónak 15 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes házhozszállítást biztosítunk egyes szállítási módok esetén!
A regisztráció ingyenes, amit megtehetsz a vásárlás előtt a Webáruház jobb felső sarkában megtalálható ablakban, vagy a vásárlás végén.
Ha még nem regisztráltál, tedd meg most!
Csomagcsere biztosítás: 690 Ft, amit a megrendeléskor a kosárban lehet kiválasztani.
Csomagcsere biztosítás megvásárlása esetén a csomag visszaküldés vagy csomagcsere egy alkalommal ingyenes!
Amennyiben a csomagcsere biztosítás nem volt megrendelve, úgy a következő szállítási díjakat számoljuk fel szükség esetén:
- Elállás esetén visszaszállítási díj: 1490 Ft
- Ékszer, vagy méretcsere esetén a csomagcsere (oda-vissza szállítás) díj: 1990 Ft
Kezelési költség: Utánvétes fizetési mód esetén minden vásárló számára 590 Ft értékű kezelési költség kerül felszámításra.
A végső fizetendő összeg a kosár végén minden esetben látható.
Csomagszállítás határideje
A megrendelés kiszállításának 1-2 munkanapos határideje kizárólag a GLS futárszolgálat esetén érvényes.
A pénteken megrendelt ékszerek esetén előfordulhat, hogy csak kedden kapja meg a Vásárló.
Természetesen Szolgáltató törekszik a gyors kiszolgálásra és a csomagot (ha a megrendelés 12:00 óra előtt beérkezik) már másnapra kézbesíteni tudja.
A Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem a Szolgáltató, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha
- a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
- a szerződést a felek megállapodása szerint, vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
A megrendelt termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében a Vásárló köteles meggyőződni a csomag sértetlenségéről. Sérült csomag esetén a Vásárló megtagadhatja annak átvételét, amit a futárral jegyzőkönyveztetni kell. Sérült csomagot a Vásárló csak saját felelősségére vehet át. Ilyen esetben a Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetlegesen megsérült, vagy hiányos termékekért.
Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
Fontos
Amennyiben munkahelyed címére kéred a szállítást, feltétlenül gondoskodj róla, hogy tudjanak az ékszer csomag érkezéséről és legyen valaki, aki átvegye azt (pl.: portás stb.), valamint rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel.
Szállító doboz
Az alábbi két különböző méretű szállító dobozt használjuk a megrendelt ékszerek házhozszállításához.