Csere / Elállás / Garancia
Hogyan cseréljük ki az ékszert, ha nem megfelelő méretet rendeltél.
Ha nem megfelelő méretet választottál, átvétel után lehetőséged nyílik a megrendelésedet visszaigazoló emailben elküldött, az email alján található linken keresztül egyszerűen a webshopon keresztül kérni a méretcserét a kézhezvételtől számított 30 napon belül (a jogszabály szerint 14 nap a visszavásárlási kötelezettség, de ezt mi meghosszabbítjuk önkéntesen +16 nappal).
„Módosítási igény (csere vagy elállás) esetén kattints ide.”
Amennyiben regisztráltál webshopunkban, akkor a saját fiókodban a „Megrendeléseim” rovatban a „Módosítási igény” gombra kattintva ugyanide érkezel.
Amennyiben még nem küldtük el a csomagod, ebben a menüpontban tájékoztatunk erről és itt a „Szeretném lemondani a megrendelésem” -re kattintva lemondhatod a megrendelésed még az elküldés előtt amennyiben meggondoltad magad és mégsem kéred a kiválasztott termékeket. Ebben az esetben semmilyen fizetési kötelezettséged nincs, ill. a már kifizetett teljes összeget visszatérítjük.
A megrendelés elküldése után egy újabb automatikus értesítést küldünk emailben, ahol ugyanazon a helyen (az email alján) ismét elküldjük a méretcseréhez, ill. az elálláshoz tartozó linket.
Amennyiben méretet (vagy terméket) szeretnél cserélni, vagy akár a teljes megrendelésedtől, vagy akár egy részétől szeretnél elállni úgy ezt a linket megkattintva (vagy az előzőekben leírtak szerint a saját fiókodban belépve a megrendeléseknél), felkínálunk több lehetőséget:
- Folyamatban levő megrendelés lemondása
- Garanciális visszaküldés
- Termék csere vagy visszaküldés
- Teljes megrendelés visszaküldése
Az igényednek megfelelő menüt kiválasztva megnyílik a megrendelésed részletezése, ahol kiválaszthatod, hogy melyik termékkel kapcsolatban van garanciális igényed, csereigényed, vagy elállási igényed.
Amennyiben a teljes megrendelés visszaküldését választod, úgy a teljes megrendelés tartalmát egyben kezeljük (nincs további kiválasztási lehetőséged).
Ha méret vagy termékcserét szeretnél kérni, akkor kattints a „Termék csere vagy visszaküldés” gombra, ahol a megnyíló megrendelésed listájában kiválaszthatod, hogy melyik terméket szeretnéd visszaküldeni. Kattints a termék alatt található „Szeretném ezt a terméket visszaküldeni” gombra, majd ezt követően a „Másik terméket választok” gombra, ami ugyanahhoz a termékhez fog átirányítani, így azonnal, keresgélés nélkül tudsz másik méretet választani és a kosárba helyezni.
Ha mégsem másik méretet szeretnél, hanem például egy teljesen más terméket, akkor egyszerűen a webshopban bármilyen másik terméket is ki tudsz választani és a kosárba helyezni.
Ha csak visszaküldenéd a terméket, akkor nem szükséges másik terméket választanod, de ha szeretnél, a cserével egyidejűleg akár több terméket is választhatsz egymás után.
A méret csere kosárban a végén egy pontos elszámolást találsz, amibe beleszámoljuk a korábbi megrendelésed visszaküldéséből adódó visszatérítendő összeget, a csere (ami tartalmazza az újabb küldés és a visszaküldendő termék) szállítási költségét.
A csere megrendelés leadásakor ki kell fizetned az újabb terméket, majd miután telephelyünkre beérkezett a visszaküldött ékszer, az elszámolás szerinti összeget visszautaljuk.
Két különböző szállítási díjszabása van a futárszolgálatnak:
- A csak visszaküldendő (elállás esetén) csomagdíj
- A csere csomagdíj
(A csere kosár elszámolásban mindig megtalálod az aktuális árakat.)
Bankkártyás megrendelés esetén ezt az összeget a megrendeléskor használt bankkártyára, vagy Paypal fizetés esetén a Paypal fiókodba küldjük vissza, viszont amennyiben utánvéttel rendelted meg a termékeket, úgy szükséges megadnod egy bankszámlát (Kedvezményezett neve; Bankszámla száma) ahova a visszajáró összeget vissza tudjuk utalni.
A termékcsere esetén az eredeti megrendeléstől eltérő fizetési módot is lehet választani.
Ha bármelyik funkciót is választod mindig találsz visszavonási lehetőséget, ha pl. hibásan töltöttél ki valamit, vagy időközben meggondolnád magad.
A módosítási igényed leadását követően, erről emailben értesítést küldünk, ahol ugyanúgy, mint az eredeti megrendelésedkor, a szállításról részletes információkat közlünk.
Csomagold vissza a postázó dobozba és jól zárd le a visszaküldendő árut, majd, amikor a futár átadja a csomagot, fel fogja venni a visszaküldendő csomagot.
Nem kell semmilyen címzés, mert a futár viszi magával a csomagcímkét és ő fogja ráragasztani a csomagra.
Kattints ide és tekintsd meg a postázó doboz visszazárásának útmutatóját!
Amennyiben további kérdésed lenne az alábbi elérhetőségeinken vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és munkatársaink szívesen a segítségedre lesznek.
info@balcano.hu
+36-66/469-960
+36-70/70-11-355
Amennyiben az ügyfélszolgálati munkatársainktól kérsz segítséget, úgy készítsd elő a megrendelésed adatait (megrendelés szám elég hozzá, de ha nem találod, akkor a megrendelés dátuma és megrendelő adatai alapján is megtaláljuk megrendelésed a módosításhoz).
A megrendelés gyorsaságával megegyezően le tudjuk bonyolítani a cserét. A déli 12:00 -ig leadott csereigényed a következő munkanapra teljesíteni tudjuk.
Amennyiben megrendeléskor nem vagy biztos a gyűrű méretedben, javasoljuk, hogy töltsd le a gyűrű méretezőt a lenti gombbal, nyomtasd ki és vágd ki a leírtak szerint. Aránylag elég pontosan meg tudod majd határozni vele a méreted és valószínűleg nem lesz szükség a cserére.
A csomagban küldünk egy ingyenes gyűrű méret megállapító szalagot is, így ha mégsem megfelelő méretet rendeltél, a csomag átvételét követően le tudod mérni a helyes méretet.